Het Nederlands Dagblad is een multimediaal nieuwsmedium. Het is de kwaliteitskrant van christelijk Nederland. Via de diverse digitale kanalen en de papieren versie bereikt u lezers die meer dan gemiddeld hoog opgeleid en maatschappelijk betrokken zijn. Zij maken bewuste keuzes in hun consumptiegedrag, willen verantwoord besteden en zijn merkloyaal. Ondernemende 50-plussers en meerpersoonshuishoudens vormen een groot deel van de lezersgroep. Zij zijn financieel welstandig en vinden kwaliteit van leven en wonen belangrijk. Interesses liggen vooral bij religie, cultuur, goede doelen, onderwijs en zorg.
De mediakanalen worden door adverteerders uit diverse branches ingezet voor verschillende campagnes. Zoals naamsbekendheids-, actiematige- of wervingscampagnes, voor informatieve of complexere boodschappen en fondsenwerving.
Bereik print
Gemiddeld per dag: 100.000 lezers 13+
Gemiddeld ma-vr: 95.000 lezers 13+
Gemiddeld za: 125.000 lezers 13+
Bereik online
Unieke bezoekers nd.nl: 21.000 per dag
App gebruikers: 5.600 app
De actuele bereikcijfers staan op de website van NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) www.nommedia.nl