*



zakelijk adverteren

bereik en beweeg de christelijke doelgroep

Het Nederlands Dagblad is een multimediaal nieuwsmedium. Het is de kwaliteitskrant van christelijk Nederland. Via de diverse digitale kanalen en de papieren versie bereikt u lezers die meer dan gemiddeld hoog opgeleid en maatschappelijk betrokken zijn. Zij maken bewuste keuzes in hun consumptiegedrag, willen verantwoord besteden en zijn merkloyaal. Ondernemende 50-plussers en meerpersoonshuishoudens vormen een groot deel van de lezersgroep. Zij zijn financieel welstandig en vinden kwaliteit van leven en wonen belangrijk. Interesses liggen vooral bij religie, cultuur, goede doelen, onderwijs en zorg.

De mediakanalen worden door adverteerders uit diverse branches ingezet voor verschillende campagnes. Zoals naamsbekendheids-, actiematige- of wervingscampagnes, voor informatieve of complexere boodschappen en fondsenwerving.

Bereik print
Gemiddeld per dag: 98.000 lezers 13+
Gemiddeld ma-vr: 94.000 lezers 13+
Gemiddeld za: 122.000 lezers 13+

Bereik online
Unieke bezoekers nd.nl: 21.000 per dag
App gebruikers: 4.200 app

De actuele bereikcijfers staan op de website van NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) www.nommedia.nl


  • bel direct

(088) 1 999 999

klantenservice


dagbladlezers ma-vr

94.000

dagbladlezers za

122.000

online bezoekers / dag

21.000

app gebruikers / dag

4.600

Het Nederlands Dagblad is een van de vaste advertentiekanalen voor Lelie zorggroep en haar divisies Agathos en
Curadomi. Als landelijk werkende christelijke zorgorganisatie bereiken we met deze christelijke krant een belangrijk deel van onze doelgroep. De adviseur denkt actief mee om onze campagne het best bij de lezersgroep aan te laten sluiten. Fijn dat er ook ruimte is voor innovatie zoals adverteren in de digitale krant. Daarmee richten we ons op de jongere lezers van de krant.