*

Reclame voor kerst
Nieuws

Reclame voor kerst

Komt allen tezamen, jubelend van vreugde. In dertig seconden, zes gezongen woorden en met veel gezichten in beeld, maakt de Protestantse Kerk televisiereclame voor Ja, waarvoor eigenlijk. De bedenkers van het Ster-spotje, dat al vóór de eerste uitzending veel besproken werd, hebben goed gekeken naar commerciële reclames. Die prijzen niet zoals vroeger een concreet product aan, maar verbinden een bepaalde sfeer, een levensgevoel, met de merknaam die ze bekend en begeerd willen maken.

Hoewel het filmpje eindigt met de naam en het logo van de PKN, lijkt dit geen campagne om de naamsbekendheid en omzet van één specifieke aanbieder van religieuze diensten te vergroten. Alle kerkgenootschappen kunnen meeliften op deze reclame. Ze communiceert ..


Meld u aan voor onze nieuwsbrief en lees dit artikel gratis

Vier artikelen per maand gratis

Het belangrijkste nieuws in uw inbox

Heeft u al een account? Log in


Bij het aanmelden gaat u akkoord met onze privacyverklaring en de algemene voorwaarden .

Commentaar

meer ‘Commentaar’

advertentie