Geen kwestie van smaak
Nieuws

Geen kwestie van smaak

Zeven maal achtereen kreeg een Nederlandse kleermaker alle ophef en aandacht die hij wenste, voor z’n jaarlijkse reclamecampagne. Zeven maal waren de mannen op de foto, strak in het pak, vergezeld van deels ontklede dames. Zeven maal gratis publiciteit, klachten bij de Reclame Code Commissie, bekladde bushokjes en de verdenking dat daar preutse moslims achte..

Dit jaar stonden er (de posters zijn alweer opgeruimd) alleen mannen op de reclamefoto’s. Gekleed, zoenend. Veel aandacht trok dat niet, totdat abonnees van het Reformatorisch Dagblad maandag een advertentie-pamflet ontvingen van Civitas Christiana. Onder de campagnetitel Gezin in Gevaar! bood die stichting een protestkaartje aan, om op te sturen naar de ko..


Meld u aan voor onze nieuwsbrief en lees dit artikel gratis

Vijf artikelen per maand gratis

Het belangrijkste nieuws in uw inbox

Duizenden mensen gingen u voor

Heeft u al een account? inloggen


Bij het aanmelden gaat u akkoord met onze privacyverklaring en de algemene voorwaarden .

Commentaar

meer ‘Commentaar’