*

aangepast op 4 augustus 2021 om 09:19

Een goede winkelbediende voegt nog altijd waarde toe die geen webshop bieden kan
Commentaar

Een goede winkelbediende voegt nog altijd waarde toe die geen webshop bieden kan

Meer kranten dan ons lief is arriveren dezer dagen te laat bij abonnees: niet vóór 7 uur (zaterdags 8 uur), maar later op de ochtend. De bezorger die pas om 10 uur langs komt, verdient echter geen standje. Wegens gebrek aan collega’s is hij aan z’n tweede of derde wijk bezig. Net als in de horeca: de serveerster die zich de benen uit het lijf loopt maar desondanks even op zich laat wachten voor ze met een bestelling of de rekening komt, maakt geheid méér dan acht uur op een dag en heeft meer tafels te bedienen dan verantwoord is. En dan nog moet haar baas geregeld de openingstijden en -dagen beperken, omdat anders het rooster niet rond te krijgen valt. Ook in veel winkels is de bezetting incompleet, nu ze weer open mogen.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en lees dit artikel gratis

Vier artikelen per maand gratis

Het belangrijkste nieuws in uw inbox

Heeft u al een account? Log in


Bij het aanmelden gaat u akkoord met onze privacyverklaring en de algemene voorwaarden .

Commentaar

meer ‘Commentaar’