*

Nieuws

Psst: Een leuk oud hotelletje gereserveerd en dan ... 'Sorry, er is een dubbele boeking'

‘Goedendag. U heeft een hotelovernachting bij ons geboekt. Helaas. Er is een dubbelboeking. Er is geen kamer voor u beschikbaar.’

Wat? Ik heb de reservering bijna twee weken geleden gemaakt en inmiddels cadeau gedaan aan mijn man. We hebben ons al helemaal verlekkerd om in een historisch pand te overnachten.

‘Ja, het is niet onze schuld. Het hotel heeft niet aan ons doorgegeven dat er geen kamers meer waren, waardoor ons arrangement nog openstond.’

Oké? Ik ben niet op zoek naar een schuldige. Ik wil een oplossing. En een goede. Ik heb dit eerder meegemaakt en eindigde toen in een hotel in een plaats waar we al honderd keer geweest waren.

‘Ik heb andere hotelletjes voor u.’

Maar ik wil niet naar het hot..


Meld u aan voor onze nieuwsbrief en lees dit artikel gratis

Vier artikelen per maand gratis

Het belangrijkste nieuws in uw inbox

Heeft u al een account? Log in


Bij het aanmelden gaat u akkoord met onze privacyverklaring en de algemene voorwaarden .

Columns

meer ‘Columns’

advertentie