Nieuws

Column Loes Dreschler: Functioneringsgesprek

2015 is passé en veel werknemers zullen in een functioneringsgesprek/beoordeling te horen hebben gekregen hoe de baas vindt dat ze het afgelopen jaar hebben gewerkt. Waardering is belangrijk en een gesprek leent zich er uitstekend voor om werknemers een compliment te geven.

Toch is het niet altijd mogelijk om een gesprek te voeren waarin complimenten en waardering centraal staan. Dat kan verschillende oorzaken hebben. De werknemer functioneert niet, de leidinggevende of de werknemer zelf heeft enkel de negatieve punten als vertrekpunt of de omstandigheden van het bedrijf maken dat het gaat om een zorglijke situatie waar niemand beter van wordt.


Meld u aan voor onze nieuwsbrief en lees dit artikel gratis

Maak direct een account aan bij de kwaliteitskrant van christelijk Nederland.

Vijf artikelen per maand gratis

Het belangrijkste nieuws in je inbox

Duizenden mensen gingen je voor

Heeft u al een account? inloggen


Bij het aanmelden ga je akkoord met onze privacyverklaring en de algemene voorwaarden .