*

Nieuws

Steeds afhankelijker van digitale informatie

Na een bijeenkomst haast ik mij naar het station om de trein te halen. Op het station meldt de omroep dat er als gevolg van een storing onjuiste informatie op de borden kan staan. Dat klinkt redelijk optimistisch. Maar in de gang van het station zie ik dat er helemaal geen informatie op de digitale borden is verschenen. Dan klinkt er opnieuw een omroepbericht. De treinreiziger wordt geacht de NS-app te raadplegen of naar de website van NS te gaan. Daar is de juiste informatie omtrent perrons en vertrektijden zichtbaar. Dat is heel aardig, maar er zijn ook reizigers die niet langs de digitale snelweg reizen. Ik moet dus maar raden.

Omdat dit een voor mij weinig bekend station is, heb ik geen idee waar mijn ..


Meld u aan voor onze nieuwsbrief en lees dit artikel gratis

Vier artikelen per maand gratis

Het belangrijkste nieuws in uw inbox

Heeft u al een account? Log in


Bij het aanmelden gaat u akkoord met onze privacyverklaring en de algemene voorwaarden .

Columns

meer ‘Columns’

advertentie