*

aangepast op 6 december 2021 om 17:51

Column

Bonicia, Willeke en Jolinde zijn vrouwen met lef als gezichten van de Week van het Leven-campagne

Bijna niemand heeft de jongedames over het hoofd gezien: Bonicia, Willeke en Jolinde. Zij waren het gezicht van de campagne van de Week van het Leven. Een klinkende campagne die een week lang het ongeboren leven op de maatschappelijke agenda hield. Mijn bewondering voor deze dames kent geen grenzen. Terwijl veel van mijn leeftijdgenoten zich bekommerd afvragen of christenen niet ‘deemoediger’ naar buiten moeten treden, komen zij vrijmoedig op voor het door God gegeven leven.

Deze dames herinneren mij aan een managementboek van Bram Wattel en Remco Iedema, dat een aantal jaren geleden verscheen. Deze seculiere managementgoeroes beschrijven in hun publicatie allerlei kantoorsituaties en de geregeld gevoelige verhouding met het management. E..


Meld u aan voor onze nieuwsbrief en lees dit artikel gratis

Vier artikelen per maand gratis

Het belangrijkste nieuws in uw inbox

Heeft u al een account? Log in


Bij het aanmelden gaat u akkoord met onze privacyverklaring en de algemene voorwaarden .

Columns

meer ‘Columns’

advertentie