Nieuwsquiz: Ikea

wvttk
beeld ap
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie

Ikea heeft een miljardenwinst geboekt. Ik weet wel hoe dat komt. Allereerst is er het Ikea-restaurant dat goede zaken doet, met gratis koffie en thee voor Ikea-pashouders. Het restaurant wordt ook bezocht door mensen die verder niets kopen. Altijd een extraatje dus.

Ten tweede is er de Ikea-verslaving. Dat als je één trekje hebt genomen, je er al aan vast zit. Dat je meer wilt. Dat je niet om de aantrekkelijke productnamen als Hemnes, Stuva, Kragstra, Liatorp, Ivar en Tobias heen kunt. Dat de ene aankoop de andere uitlokt. Dat je komt voor een bank en met een lamp weggaat. Dat je überhaupt h …
Dit is 34% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief