Maandenlang dubbel abonnement

Als bij ‘mijn bestellingen’ niets staat, kun je je abonnement niet beëindigen. Opinie
Als bij ‘mijn bestellingen’ niets staat, kun je je abonnement niet beëindigen. | beeld anp / Jeroen Jumelet
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
Ik wilde mijn NS-abonnement opzeggen en vervangen door een ander abonnement.

Tegenwoordig moet zo’n actie via een speciaal soort digitale molen verlopen. Maar dat niet alleen. Je moet ook nog telefonisch contact zoeken met een meneer of mevrouw die je de hele dag graag van dienst is.

Op 26 augustus heb ik het abonnement telefonisch opgezegd. Dat zou betekenen dat het abonnement op 15 september daadwerkelijk zijn geldigheid zou verliezen.

Maar om het te deactiveren moet je naar een NS-kaartautomaat of een ov-servicepaal. Daar moet je je ov-chipkaart voor houden en vervolgens via ‘mijn bestellingen’ het abonnement opzeggen.

Maar helaas: mijn opzegging kwam niet in ‘ …
Dit is 16% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief