In debat: Natuurlijk wel beleefd blijven op de Wallen

Frans van den Avert, directeur van Amsterdam Marketing. Opinie
Frans van den Avert, directeur van Amsterdam Marketing. | beeld Door van Nieuwkerk
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie

Moet Amsterdam stoppen met het aanprijzen van de Wallen als een leuke attractie? ChristenUnie-Kamerlid Gert-Jan Segers deed afgelopen weekend die oproep (ND 5 september). Het Nederlands Dagblad gaat in debat met Frans van den Avert, directeur van Amsterdam Marketing.

Op uw site lees ik over het arrangement ‘Welkom op de Wallen’: ‘De ervaren gidsen weten alle ins en outs over het leven in de buurt en de trends van nu. En vertellen u leuke verhalen en grappige anekdotes. U komt langs bordelen, sekstheaters, de bananenbar, peepshows en het erotisch museum.’

‘De rondl …
Dit is 10% van het artikel.

Meer lezen?

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief