Voor commercie wordt baby steeds meer goudmijn

BREDA/DEN HAAG - Jonge ouders willen voor hun kroost alleen het allerbeste. Baby's doen het bovendien goed als 'accessoire' op het terras of het strand. De commercie speelt daar handig op in met trendy en vaak behoorlijk prijzige babyspullen.
,,We hebben er even op moeten wachten, maar wat is het mooi geworden, de Fashion Victim van Urban Jungle. Helemaal van deze tijd, 'over the top' luxe met een vette knipoog naar bekende merken als Louis Vuitton en Gucci, en uiteraard in een limited edition, dus ben er snel bij, want op is nu ook echt op!'' Reclame voor een hippe zonnebril, sexy jeans of snelle sportwagen? Mis, het gaat hier om een kinderwagen - en er zit niet eens een motor op. Voor het prijsje van 600 euro kunnen jonge ouders met hun pasgeborene de blits maken. Wie denkt dat een wandelwagen louter is bedoeld om een baby van …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?