Vlees onderdeel prijzenslag supermarkten

ZAANDAM - De prijzenslag tussen de supermarkten breidt zich uit naar vlees. De supermarktketen Albert Heijn prijst vanaf vandaag 65 vleesartikelen structureel gemiddeld 15 procent lager.Volgens supermarktdeskundigde G. Rutte is het de eerste supermarktonderneming die zich aan vlees waagt.
AH verlaagt prijzen van het eigen merk en van biologisch vlees. Volgens een woordvoerster werkte AH al veel met tijdelijke aanbiedingen, maar ,,die werden niet altijd herkend door de consument''. Rutte denkt dat vooral C1000, net als AH deel van Ahold, de klappen krijgt. ,,Die winkel richt zich vooral op gezinnen met kleine kinderen en die heeft AH niet.'' Een woordvoerder van de organisatie achter C1000, Schuitema, erkent dat vlees voor deze keten een van de belangrijkste producten is. ,,Wij zijn daarin de goedkoopste en blijven dat.'' Maandag kijkt het bedrijf welke vleesproducten AH verlaag …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?