Man overleden door elektrocutie

ROTTERDAM - Een 35-jarige Rotterdammer is zondagavond overleden door elektrocutie.
De man was in zijn nieuwe huis aan de Burgemeester Van Slijpelaan met een lamp onder het huis aan het werk. De politie vermoedt dat de lamp in contact is gekomen met water of de waterleiding. Daarbij ontstond kortsluiting en het slachtoffer werd geëlektrocuteerd.

Dit is 100% van het artikel.

Wil je verder lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?