Leger des Heils-kleding past iedereen

AMSTERDAM - Het Leger des Heils wil jongeren bereiken met de eigen kledinglijn 50-50, spreek uit als fifty-fifty. De modecollectie, ontstaan uit tweedehandskleding, is vanaf november te koop op de jongerenafdeling Chill Out! van de Amsterdamse Bijenkorf.
Samen. Daar staat het nieuwe modemerk van het Leger des Heils voor. Vandaar dat vier vrolijke tweelingen de kleding toonden tijdens de modeshow voor ruim tweehonderd vertegenwoordigers van Bijenkorf, reclamebureau Only, Leger des Heils en pers.Het nieuwe kledingmerk heeft niets te maken met de ouderwetse uniformen van de heilssoldaten. Afgedankte kleding, dekens, gordijnen, tafelkleden en schorten zijn uit elkaar gehaald, door elkaar gehusseld en weer in elkaar gezet tot unieke kledingstukken voor jongeren die prima in het huidige modebeeld passen. De ontwerpen - alle materialen zijn van t …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?