Internetters googelden massaal op Senseo

AMSTERDAM - Het Senseo-koffiezetapparaat van Philips behoort dit jaar dankzij een terugroepactie tot de hardst opgerukte zoektermen bij Google.

Dit blijkt uit de zogenoemde Zeitgeist-lijstjes die de Amerikaanse zoekmachinegigant dinsdag heeft gepubliceerd. Senseo staat op de vierde positie als het gaat om de grootste wereldwijde stijgers bij voeding en dranken. De vraag naar informatie over de Senseo schoot in april omhoog toen Philips bekendmaakte ongeveer zeven miljoen koffiezetapparaten te willen terugroepen. Door een haperend veiligheidsmechanisme bestond het risico dat er onderdelen zouden rondvliegen. De meeste zoekopdrachten voor de Senseo kwamen uit Nederland, gevolgd door België, Duitsland en Frankrijk. In voorgaand …
Dit is 44% van het artikel.

Wil je doorlezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?