Haags gezin onwel

DEN HAAG - In een woning aan de Wezelkade in Den Haag zijn zondagavond vijf bewoners onwel geworden door koolmonoxidevergiftiging. Alle vijf de slachtoffers werden ter controle naar het ziekenhuis vervoerd, aldus een woordvoerder van de brandweer maandag.

Een van de bewoners schakelde donderdagavond de hulpdiensten in, omdat hij en zijn huisgenoten zich onwel voelden. Twee van hen waren kinderen van vier en tien jaar. De brandweer gaf direct aan dat iedereen zo snel mogelijk de woning moest verlaten.

De oorzaak van de vrijgekomen koolmonoxide was volgens de brandweer een slecht werkende geiser in de keuken van de woning.

 

PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?