Groen & geel: Klachten en oplossingen zichtbaar op internet

Martijn de Groot: ‘De spelregels zijn simpel. Er wordt niet gescholden en niemand wordt zwart gemaakt.’ Nederland
Martijn de Groot: ‘De spelregels zijn simpel. Er wordt niet gescholden en niemand wordt zwart gemaakt.’ | beeld David van Dam
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie

Het dagelijks leven zit vol ergernissen, maar wie doet er wat aan? Vandaag: Martijn de Groot (36), productmanager bij Klachtenkompas van de Consumentenbond.

Den Haag

Annelies klaagt op 2 mei op Klachtenkompas.nl over de postbezorger. Voor de derde keer is haar postpakket op zaterdag over de schutting gegooid. Het pakket heeft uren in de regen gelegen. Bij de boekhandel waar ze altijd haar post afgeeft, hoort ze dat dit ook bij andere klanten op zaterdag gebeurt. Annelies raadt het postbedrijf aan de werknemer te wijzen op zijn manier van werken of hem te ontslaan. De klacht van Annelies is een van de 3500 klachten die per maand binnenkomen op de website Klachtenkompas.nl van de Consumentenbond. De site fungeert als voelspriet voor de bond, legt ma …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?