Dode door woningbrand

HEEMSTEDE - Een 75-jarige inwoner van de Heemsteedse wijk De Glip kwam zondagavond door verstikking om door een brand in zijn woning.
Dat heeft de politie maandag bevestigd. De vrouw van het slachtoffer kon op tijd het brandende huis verlaten. De brand in de woning van het bejaarde echtpaar ontstond rond zeven uur in de woonkamer. De vrouw was in de keuken en hoorde haar man schreeuwen. Zijn kleding stond in brand. Ze hielp haar echtgenoot uit zijn kleren en raadde hem aan om te gaan afkoelen onder de douche. Zelf vluchtte ze naar buiten. De vrouw kwam er met lichte brandwonden vanaf. Toen haar echtgenoot boven was, laaide het vuur in de woonkamer hevig op. Het slachtoffer kon niet meer ontkomen en stikte in de rook. De woni …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?