AH vergeten op kleintjes te letten

Albert Heijn is een dure supermarkt; duurder dan het mislukte geelgroen van de Konmar, veel duurder dan Edah of C1000 en helemaal veel duurder dan de Lidl of Aldi.
Maar Albert Heijn heeft wel stijl; ja, zelfs klasse. Je wordt er nog echt als klant bediend. Dat zit in het marketingconcept: AH is een 'service'-bedrijf, terwijl je bij de Aldi na een vermoeide knik van achter de kassa zelf in de doos moet grabbelen naar houdbare melk of een het-is-het-net-niet-helemaal staafje boerenleverworst.Ook bij Albert Heijn kun je de kosten in de hand houden door twee winkelmethoden: loop je route via het c-label Euroshopper of maak gebruik van de AH-bonuskaart. Die geeft voordelen doordat sommige producten voor die week fors in prijs zijn verlaagd.Dat scheelt; waar j …
Dit is 18% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door