Leger des Heils heeft sterkste reputatie
AMSTERDAM - Het Leger de Heils heeft van de christelijke goede doelen veruit de sterkste reputatie. Wilde Ganzen en Kerk in Actie volgen op afstand.
Dat blijkt uit onderzoek onder drieduizend Nederlanders door Hendrik Beerda Brand Consultancy. Zelfstandig merkadviseur Hendrik Beerda onderzocht de reputatie van honderd goede doelen in Nederland. KWF Kankerbestrijding heeft volgens hem het sterkste imago.
Op verzoek van deze krant, bekeek Beerda ook hoe de christelijke goede doelen het deden. Het Leger des Heils blijkt van de christelijke goede doelen, blijkt het Leger des Heils de sterkste reputatie te hebben. Vrijwel alle Nederlanders kennen het Leger des Heils, daarnaast hebben veel Nederlanders waardering en een gevoel van binding met de organisatie.
Op de ranglijst van honderd sterkste merken in de Nederlandse goededoelensector staat het Leger des Heils op de dertiende plaats..
Meld u aan voor onze nieuwsbrief en lees dit artikel gratis
Bij het aanmelden gaat u akkoord met onze privacyverklaring en de algemene voorwaarden .