Viral: Albert Heijn kraakt harde noten

Media
beeld nd
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie

Wat trekt de aandacht op sociale media? Vandaag: de interactie tussen Albert Heijn en een teleurgestelde klant.

De komst van social media is voor bedrijven en organisaties tegelijk een zegen en een vloek. Het is aan de ene kant een platform om gratis reclame te maken en klanten te binden, maar aan de andere kant ook voor de consument een manier om gemakkelijk en vrijblijvend te klagen. En niet elk bedrijf weet daar op de juiste manier mee om te gaan.

Gijs Rebel uit Den Haag had zich vorige week enorm verheugd op lekkere ‘kipfilethaasjes tandoori met cashewnoten en koriander’ van de Albert Heijn. ‘Ik kan intens genieten van cashewnoten, koriander en kip’, schrijft Rebel op zijn Fa …
Dit is 17% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door