TV Vooraf: Succesvol op Instagram

Media
beeld avrotros
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
Succes trekt succes aan. En daarom deelt een hele generatie jonge miljonairs voortdurend foto’s van rijkdom, feestjes en successen op sociale media. ‘De slechte dingen deel je niet. Dat willen de mensen niet zien.’
‘Het gaat niet om genieten, ze willen allemaal foto’s posten. Instagram is voor hen belangrijker dan het echte leven. Ze genieten niet van dit moment, met hun vrienden, champagne, wodka, maar laten liever aan anderen zien dat ze hier zijn. Zo zit het leven in elkaar’, vertelt Evan Luthra op een feestje. Hij is jong, 22 jaar en rijk. En anders dan deze uitspraak doet vermoeden, is ook hij voortdurend actief op sociale media. Daar laat hij zijn rijkdom zien: zijn privéjets, flessen champagne, feestjes, jachten. Een vertekend beeld is het wel, dat geeft hij meteen toe. Luthra: ‘De slechte dingen …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?