NPO 2 in lift dankzij De Slimste Mens

Bekijk dit artikel in de Digitale Editie

Hilversum

Door de terugkeer van de tv-quiz De Slimste Mens in december, zit NPO 2 behoorlijk in de lift. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. NPO 2 kwam in december uit op 7,6 procent marktaandeel, tegenover 6,5 procent in november, en dat is voor een groot deel te danken aan De Slimste. Dinsdag haalde het programma zelfs een record: 1,8 miljoen kijkers. NPO 2 was in december de vierde zender van het land, achter NPO 1, RTL 4 en SBS 6. Maar op avonden dat De Slimste Mens was te zien, nam NPO 2 bijna altijd de derde plek over van SBS 6. De positie van NPO 1 en RTL 4 is met markt …
Dit is 63% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief