Minder experiment in TV Lab

beeld GPD / Jorrit Knuvelder Media
beeld GPD / Jorrit Knuvelder

De publieke zenders Nederland 3 en Z@pp, maar ook de reclameblokken van de STER vormen deze week een proeftuin van televisie- en reclamemakers. De publieke omroepen testen in de experimentele week TV Lab 2012 vijf dagen lang nieuwe programmas, steeds twee per avond.

Dit jaar krijgt de publieke kinderzender Z@pp haar eigen TV Lab. Die bestaat uit vijf nieuwe kinderprogrammas die allemaal vanmiddag te zien zijn. Z@ppelin programmeert één nieuw programma onder de noemer TV Lab. De STER doet ook weer mee en zendt de hele week vernieuwende reclamespotjes uit op Nederland 3, waarvan een aantal is gemaakt door jong talent. Ongetwijfeld zit er in het SterLab ook weer een aantal spots uit de oude doos, waarmee reclamemakers de evolutie van reclame en merken laten zien. meeste toekomstperspectief Tijdens de vierde editie van het TV Lab valt op dat het …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?