Blunder: Telegraaf krijgt verkeerde brief prins Bernard jr.

Bekijk dit artikel in de Digitale Editie

Amsterdam

Een communicatieadviseur heeft deTelegraaf een verkeerde brief van prins Bernhard jr. gestuurd. De prins reageerde woedend omdat hij die brief nooit officieel heeft verzonden, meldt mediavakblad Villamedia. Het was een afzegbrief, aan de Amsterdamse gemeenteraad, omdat hij zichzelf ‘niet de goede persoon’ vond om gehoord te worden over de vastgoedmarkt in de stad. De prins zou mede- en deeleigenaar zijn van 349 panden. Adviseur Huijskens had hem geholpen de brief te schrijven en ging er daarom per abuis van uit, dat die ook verzonden was. De raad ving overigens bot bij bijna alle va …
Dit is 78% van het artikel.
Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?