Arianna Huffington bracht mediarevolutie

Arianna Huffington maakte van de ‘HuffPo’ een van de grootste internetmagazines met 81 miljoen bezoekers per maand en websites in veertien landen. Media
Arianna Huffington maakte van de ‘HuffPo’ een van de grootste internetmagazines met 81 miljoen bezoekers per maand en websites in veertien landen. | beeld ap / Jordan Strauss
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
Met haar digitale krant The Huffington Post veranderde de flamboyante Arianna Huffington het medialandschap. Ze werd een van de machtigste vrouwen en stort zich nu op wellness.

New York

Arianna Huffington, hét uithangbord, mede-oprichter en hoofdredacteur van The Huffington Post, stapt op. Zij gaat zich volledig werpen op haar nieuwe onderneming, Thrive Global, een website voor gezondheid, slaap en welzijn.

De Grieks-Amerikaanse Huffington richtte haar Post op in 2005, samen met Kenneth Lerer en Jonah Peretti. Het was de flamboyante Huffington die met haar uitstraling, kapsels en hoge hakken alle aandacht naar zich toe trok. Niet voor niets dat ’s werelds bekendste digitale magazine haar naam draagt.

Huffington heeft het medialandschap veranderd. The Huffington …
Dit is 10% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief