Zenuwachtig bij de retourbalie

Meer dan de helft van de Nederlanders heeft regelmatig spijt van een aankoop. |beeld novum / Bart Maat Leven
Meer dan de helft van de Nederlanders heeft regelmatig spijt van een aankoop. |beeld novum / Bart Maat

Je hebt iets gekocht, maar bent er niet blij mee. Terugbrengen naar de winkel dus. Maar zo gemakkelijk gaat dat niet altijd. Koop is koop.

Deze trui wil ik graag terugbrengen. Hij viel toch tegen. Marja Thomassen haalt een grijze trui uit de zwart-witte plastic tas van V&D. Ze legt hem neer op de balie van de klantenservice van het V&D-filiaal in Apeldoorn. Het retourneren blijkt geen probleem. Thomassen moet alleen haar handtekening zetten en ze krijgt haar geld netjes terug. Klantenservicemedewerkster M. Klomp legt uit waarom ze een handtekening nodig heeft. Ik moet het aan mijn baas kunnen verantwoorden, waar het geld uit de kassa gebleven is. Als we de retouren niet bijhouden, klopt de kassa niet meer. Het is d …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?