Handige tips voor je digitale kantoor

Leven
beeld nd
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
Hoe werk je anno 2019 efficiënt? Er zijn veel praktische apps die je helpen om je administratie bij te houden, samen te werken met anderen, het gebruik van je computer makkelijker maken en je ideeën te ordenen. Ook voor freelancers zijn er veel apps die het makkelijker maken om je onderneming te runnen. Vijf handige apps voor je digitale kantoor.
urenoverzicht
Werk je als freelancer of zzp’er? Dan weet je ongetwijfeld hoe moeilijk het soms is om al je uren bij te houden. Een lange vergadering met de ene klant, een ochtendje thuiswerken voor een ander project en tussendoor nog veel telefoontjes en e-mails. Met Timely houd je al deze verschillende uren netjes bij. Je kunt zelf een tijd instellen per klant of project. Aan de hand van een zelf ingestelde uurprijs zie je dan ook hoeveel je verdiend hebt in deze periode. Een fijne functie is de integratie met andere software: zo kun je automatisch afspraken uit je Microsoft- of Google kalen …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?