Zorgverzekeraars beloven service te verbeteren

Zorgverzekeraars Salland en ONVZ gaan ervoor zorgen dat hun service aan de klant beter wordt. Dat zeggen ze vrijdag in reactie op onderzoek van de Consumentenbond naar de klantenservices van vijftien grote verzekeraars. Daaruit kwamen Salland en ONVZ het slechtst uit de bus.

Verzekerden krijgen vaak gebrekkige of zelfs verkeerde informatie van hun zorgverzekeraar, zo bleek uit het onderzoek. Geen enkele verzekeraar scoorde een voldoende. Zelfs eenvoudige vragen werden volgens de bond onjuist beantwoord. Salland, dat onderaan eindigde met het cijfer 4,2, zegt nogal geschrokken te zijn van de resultaten. De Consumentenbond had ons al eerder op de hoogte gebracht en we hebben inmiddels maatregelen getroffen om voortaan sneller en inhoudelijk beter te kunnen reageren op vragen van klanten, beweert een woordvoerder van de verzekeraar uit Deventer. ONVZ, dat h …
Dit is 38% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief