VVV-bon doet het goed bij bedrijven

De cadeaubon van de VVV wordt steeds populairder bij bedrijven. Vorig jaar werd veertig procent van de acht miljoen verkochte cadeaubonnen door bedrijven geschonken, bijvoorbeeld als extraatje aan werknemers. Dit vertelde een woordvoerder van VVV Nederland maandag.

In totaal werd vorig jaar voor 128,2 miljoen euro aan VVV-bonnen aangeschaft, twee procent meer dan in 2010. De gemiddelde waarde van een door consumenten gekochte VVV-bon is vijftien euro. Door bedrijven geschonken bonnen hebben doorgaans een iets hogere waarde. De laatste jaren zetten we steeds meer in op onze zakelijke klanten, vervolgt de woordvoerder, die geen exacte cijfers kon geven over de toenemende populariteit van de cadeaubon bij bedrijven. Naast de VVV-bon raakt ook de Nationale Dinercheque steeds meer in trek. Afgelopen jaar steeg de omzet uit de verkoop van dinerbonnen me …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?