Samsung rolt loper uit voor concurrentie

Samsung rolt loper uit voor concurrentie. |beeld Novum Gratis Nieuws
Samsung rolt loper uit voor concurrentie. |beeld Novum

Bedrijven als Apple en Sony kunnen profiteren van Samsungs promotieactiviteiten rond de Galaxy Gear. Dat schrijft het Amerikaanse techweblog The Next Web maandag. Het Koreaanse techbedrijf begon zondag met een promotiecampagne die vooral is gericht op het concept van smarthorloges, en niet speciaal op het eigen product.

Ze maken de consumenten warm met het concept van smartwatches, schrijft het weblog. Samsung zou groots inzetten op het aanspreken van de doorsnee consument. Dat het bedrijf hoog inzet blijkt wel uit een tien paginas tellende advertentie in The New York Times. Sonys Smartwatch 2 en het Pebble-horloge zijn concurrenten die profijt kunnen trekken van de campagne van Samsung. Ook bedrijven als Apple kunnen profiteren als de campagne succesvol is en Samsung het idee achter het horloge weet over te brengen. In promotiefilmpjes van Samsung wordt de Galaxy Gear vergeleken met futuristische …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?