Ondernemers klagen over Duitse bank

Detailhandel Nederland wil dat de Autoriteit Financiële Markten de dienstverlening van Deutsche Bank onder de loep neemt. Aanleiding voor de oproep die de belangenbehartiger woensdag deed zijn klachten die binnenkwamen sinds de Duitse instelling in 2010 een aantal onderdelen van ABN AMRO overnam.

Ondernemers klagen volgens Detailhandel Nederland dat de voorwaarden en service na de overname verslechterden. Ook zou het hun moeilijk worden gemaakt over te stappen naar een andere bank, zouden gegevens kwijtraken en kunnen de klagers geen gebruik maken van Ideal. Als branchevereniging zien wij het niet als onze taak om het conflict met Deutsche Bank verder te voeren, aldus een woordvoerder. Ondanks herhaaldelijk contact is het ons niet gelukt om tot een bevredigende oplossing te komen. Voor ons is de maat nu vol. De ABN AMRO-onderdelen Hollandsche Bank Unie, IFN Finance, dertien …
Dit is 49% van het artikel.

Wil je doorlezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?