Meisjes China overleden door vergiftigde yoghurt

Twee meisjes in China zijn overleden na het eten van vergiftigde yoghurt. De yoghurt was bij de kleuterschool van de kinderen achtergelaten in opdracht van het hoofd van een rivaliserende school, meldt het Chinese staatspersbureau Xinhua donderdag. Het schoolhoofd bekende dat zij rattengif door de yoghurt had geroerd en het spul door een man bij de kleuterschool had laten neerzetten. Het voorval vond plaats in de gemeente Pingshan, in de provincie Hebei. De grootmoeder van de slachtoffertjes trof de yoghurt aan en nam deze mee naar huis als lekkernij voor haar kleinkinderen. Na het eten …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?