KLM: ouderwetse klantenservice op de schop

ENTEBBE (ANP) - Luchtvaartmaatschappij KLM wil een flink deel van de klantenservice in de toekomst via social media als twitter en Facebook laten lopen. Sinds kort kunnen klanten op elke vraag of opmerking via een van de netwerksites antwoord verwachten van KLM.
ENTEBBE (ANP) - Luchtvaartmaatschappij KLM wil een flink deel van de klantenservice in de toekomst via social media als twitter en Facebook laten lopen. Sinds kort kunnen klanten op elke vraag of opmerking via een van de netwerksites antwoord verwachten van KLM. ,,Tijdens de aswolk hebben we in een paar dagen tijd meer over social media geleerd, dan de maanden ervoor”, verklaarde Bram Gräber, directeur KLM Nederland zondag. Het mes snijdt bij social media aan twee kanten. ,,Het is voor ons een rijke bron van informatie over de klant en de klant krijgt di …
Dit is 41% van het artikel.

Wil je verder lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?