Klantenservice telecom iets sneller

Klanten van telecombedrijven hoeven iets minder lang in de wacht te staan bij het bellen naar de klantenservice. De wachttijden zijn het afgelopen jaar met een halve minuut gedaald. Dat blijkt donderdag uit een onderzoek van Intomart GfK.

De gemiddelde wachttijd was vorig jaar 4,3 minuten en dit jaar 3,8 minuten. Een telefoontje naar energiemaatschappijen levert een gemiddelde wachttijd op van 1,6 minute, ongeveer even lang als vorig jaar. De energiebedrijven krijgen van de ondervraagde consumenten een 7,5 voor klantenservice. De telefoonbedrijven krijgen een 7. Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van het ministerie van Economische Zaken. Minister Maxime Verhagen (CDA) vindt dat klanten nog sneller geholpen kunnen worden, maar is blij met dat er verbetering zit in de service van telecombedrijven, schrijft hij in een …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?