Gewonden bij brand in Rotterdamse flat

Zeven bewoners van een flat in Rotterdam zijn zondagnacht in een ziekenhuis opgenomen nadat in een van de flatwoningen brand was uitgebroken. Ze hadden allemaal te veel rook ingeademd, meldt de brandweer.

Het vuur brak even na middernacht uit in de flat aan de Chris Bennekerslaan. Het ging om een uitslaande brand op de begane grond van het gebouw. Na ruim een halfuur had de brandweer het vuur onder controle. Bewoners van omringende woningen moesten de nacht elders doorbrengen. Over de oorzaak van de brand is nog niets te zeggen.
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?