Elektrische sigaret ontploft in mond

PENSACOLA, Florida - Een Amerikaanse man is ernstig gewond geraakt in zijn gezicht toen de elektrische sigaret die hij rookte ontplofte. Dat hebben de autoriteiten bekendgemaakt.

Waarschijnlijk ontplofte de batterij van de sigaret die de man aan het roken was. Hij verloor een deel van zijn tong en enkele van zijn tanden werden door de explosie uit zijn mond geslagen. Ook liep de man ernstige brandwonden in zijn gezicht op.

Het slachtoffer rookte elektrische sigaretten om van het roken van tabak af te komen. Het is onbekend van welk merk de sigaret was.

PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?