C1000 profiteert meest van EK-acties

C1000 heeft met zijn EK-actie de afgelopen weken de meeste extra klanten naar zijn supermarkten getrokken. Albert Heijn is de grootste tegenvaller, blijkt uit woensdag gepubliceerd onderzoek van marktonderzoeksbureau GfK.

De actie met de oranje geluksvogels en de poppetjes met afbeeldingen van spelers van het Nederlands elftal heeft C1000 vorige week drie tot vier procent meer bezoekers dan normaal opgeleverd, zegt onderzoeksleider Joop Holla van GfK. Ongeveer een op de vier Nederlanders is de afgelopen week bij C1000 binnen geweest. Normaal gesproken zijn de oranjecampagnes van Albert Heijn het succesvolst. Maar deze C1000-campagne is gemaakt onder leiding van Bas Verheijen, de voormalige marketingman van Albert Heijn, stipt Holla aan. Verheijen kwam in 2009 naar C1000, maar kondigde op 1 mei zijn vertr …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?