Brand in studentenwoning Zwolle

Een uitslaande brand heeft zondagochtend het dak van een studentenwoning in Zwolle in de as gelegd. Niemand raakte gewond, wel zijn twee bewoners die rook hadden ingeademd uit voorzorg naar een ziekenhuis gebracht. Dat zegt een woordvoerder van de politie.

De brand brak rond 06.00 uur uit op de zolder van het pand aan de Lindestraat. Vermoedelijk is er een kaars blijven branden. De schade is beperkt gebleven tot de bovenverdieping.

Omdat niet duidelijk was hoeveel mensen zich in de woning bevonden, heeft de brandweer het hele huis doorzocht. Alle bewoners hadden echter uit eigen beweging of met hulp van de buren het pand op tijd verlaten.

PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?