Geestelijk rendement glossyMEER afwachten

Soapster Christoph Haddad en presentatrice Lizelotte van Dijk staan allebei in de evangelisatieglossy MEER. Haddad is zoekend en kijkt vooral naar zijn eigen innerlijke kracht. Christenen adviseert hij naar buiten te treden. Geloof is privé, maar je moet er niet te bescheiden over zijn. |beeld Marjan van der Meer Geloof
Soapster Christoph Haddad en presentatrice Lizelotte van Dijk staan allebei in de evangelisatieglossy MEER. Haddad is zoekend en kijkt vooral naar zijn eigen innerlijke kracht. Christenen adviseert hij naar buiten te treden. Geloof is privé, maar je moet er niet te bescheiden over zijn. |beeld Marjan van der Meer

ALMERE - De evangelisatieglossy MEER is klaar. Kerken zorgen dit weekend voor verspreiding. Doel is het gesprek over het geloof op gang te brengen. 'Het geestelijk rendement moeten we afwachten.'

Op de cover van evangelisatieglossy MEER kijkt presentatrice en actrice Lizelotte van Dijk met een starende, zoekende blik de camera in. 'Het is niet zomaar een knop omzetten...', staat er naast. Sinds het gelijknamige EO-programma is Van Dijk 'op zoek naar God', vertelt ze bij de presentatie van het blad, gisteren op 130 meter hoogte in de WTC Carlton Tower in Almere. 'Daaruit is een enorme interesse gegroeid naar God, die ik nog niet ken, maar die ik graag wil leren kennen.' Ze ziet God niet als een persoon, maar als een kracht waarop je 'altijd kunt terugvallen'. En ja, nu is zij het …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?