Blogs en bladen kerk: 'Ga als vrouw voor eerlijk en duurzaam'

Geloof
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie

ga als vrouw voor eerlijk en duurzaam

Het eenmalige magazine Fier, dat Woord en Daad vorige week uitgaf als onderdeel van de campagne De Eerlijke Vrouw, wil vrouwen bewust maken van het belang van eerlijk en duurzaam consumeren. ‘Hoe jij je leven hier inricht, heeft invloed op mensen in armoede.’ Linda Bouw (30) koopt bijvoorbeeld alleen fairtrade koffie en Wilma van der Meij (39) checkt eerst hoe merken scoren op rankabrand.nl voor ze kleding koopt.

Mariska Dijkstra, hoofd Bewustwording bij Woord en Daad, citeert in een artikel de Utrechtse professor Tieleman: ‘Elke kassabon is een geloofs …
Dit is 20% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief