Agapè onderzoekt imago

DOORN - De organisatie voor evangelisatie Agapè houdt een onderzoek naar het eigen imago. Het beeld dat de achterban van de organisatie heeft, is niet duidelijk, zegt adjunct-directeur Mark de Boer.
Dat heeft te maken met het verleden. Er was een eilandencultuur gegroeid, waarbij elke activiteit onder een persoonlijke leiding stond. Het zicht op de paraplu met de naam Agapè ontbrak, licht hij toe.Daar kwam bij dat de organisatie enkele turbulente jaren achter de rug heeft. Ten eerste werd directeur Hans Pruis opgevolgd door Willem de Vink. Dat leidde een periode van onrust in, wat leidde tot het vertrek van oudgediende leidinggevenden. Het betekende de rentree van Pruis in 2002 als interim-directeur. Wel gaf Vink de aanzet tot een nieuwe visie op het evangelisatiewerk: Agapè richt zich vo …
Dit is 13% van het artikel.

Wil je doorlezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?