Winkel of webshop: als de klant maar tevreden is

Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
Kopen via internet of in de winkel: beide werelden smelten in hoog tempo samen. Welk kanaal je als verkoper gebruikt om je spullen aan de man te brengen, is steeds minder van belang. ‘Als de klant maar tevreden is.’

Utrecht

‘Omni-channeling’, zoals deze trend in webwinkelkringen heet, is helemaal ‘hot’, vertelt marketingmanager Richelle Schreurs. Zij is namens Organisatie Groep Zuid uit Geldrop betrokken bij de organisatie van de Webwinkel Vakdagen die op woensdag 20 en donderdag 21 januari in de Utrechtse Jaarbeurs worden gehouden. Het is dan ook een van de vier thema’s op de bijeenkomst. Ervaringen van klanten, hoe zorg je dat ze bij jouw winkel terugkomen en de opzet van een internationaal opererende webshop vormen de andere drie thema’s.

Daarnaast zijn 250 online-leveranciers fysiek aanwezig. ‘Twee …
Dit is 18% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door