Werk aan de winkel voor Albert Heijn

Albert Heijn heeft het organisatorisch nu perfect voor elkaar, maar er ontbreekt emotie en beleving. |beeld novum / Robert Hoetink Economie
Albert Heijn heeft het organisatorisch nu perfect voor elkaar, maar er ontbreekt emotie en beleving. |beeld novum / Robert Hoetink

DEN HAAG - Voor de nieuwe topman van Albert Heijn is er heel wat werk aan de winkel. De supermarkt heeft de afgelopen jaren ingeleverd op kwaliteit en sfeer, zeggen deskundigen.

De omzet die Albert Heijn donderdag bekendmaakte, was niet eens zo slecht. Toch maakt topman Sander van der Laan plaats voor Wouter Kolk. Hij moet de supermarkt nieuw elan geven. Want over een langere periode bekeken, valt de omzet tegen. Op zich doet Albert Heijn het niet slecht, zegt supermarktdeskundige Laurens Sloot, maar Jumbo en Lidl winnen terrein. Klanten zien dat je voor goede kwaliteit ook bij Jumbo terecht kunt. En Lidl biedt goede producten voor een scherpe prijs. In een tijd waarin consumenten minder te besteden hebben, is dat een belangrijke factor. Deskundigen vinden d …
PDF Print Stuur door

Elke dag onze nieuwsbrief?