Voetbalproduct blijft zorgenkind voor Versatel

AMSTERDAM - Voetbalfans blijven sceptisch over het voetbalproduct van Versatel. Met 42.000 aanmeldingen krijgt de kabel- en telecomonderneming het voetbalstadion De Kuip (51.000 zitplaatsen) in Rotterdam nog niet vol.
Versatel maakte woensdag waarschijnlijk voor het laatst cijfers bekend over het aantal klanten voor zijn live-uitzendingen van eredivisievoetbal via internet of satelliet. De onderneming wordt overgenomen door Tele2, waarna ze onderdeel uitmaakt van de Benelux-tak van het Zweedse telecombedrijf.Versatel heeft altijd gezegd te mikken op 100.000 voetbalklanten eind dit jaar. Vlak voor het begin van het voetbalseizoen in augustus bleek de belangstelling met ongeveer 20.000 aanmeldingen niet zo groot te zijn. Ook het aantal van 42.000 (peildatum eind september) is niet om over naar huis te schrijv …
Dit is 20% van het artikel.

Wil je doorlezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?