Topshelf aast op V&D-pand én klant

De megastore van Topshelf in Rotterdam. Economie
De megastore van Topshelf in Rotterdam. | beeld anp / Robin Utrecht
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
In voormalige V&D-panden wil Topshelf met een nieuw warenhuisconcept mikken op ‘de bovenkant van het middensegment’. Het Brabantse sportartikelenbedrijf begeeft zich daarmee op een moeilijke markt.

Arnhem

Het voormalig V&D-pand in Arnhem moet er rond Kerst uitzien zoals warenhuizen eruitzien in de zoetste Amerikaanse kerstfilms. Een enorme boom, gevuld met lampjes en omgeven door piccolo’s die eerst de deur en later de lift openhouden. Een parterre vol chique parfumeries, tassen en zonnebrillen en vooral: buiten op de gevel groot het logo van Topshelf, de sportketen die deze week een handtekening zette onder een huurcontract en grootse plannen heeft met haar nieuwe onderkomen.

‘Toen ik voor het eerst een Netflix-abonnement nam, ben ik Mr Selfridge gaan volgen – een ge-wel-dige ser …
Dit is 9% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief