Thomas Cook verandert van strategie

HOOFDDORP - In navolging van andere touroperators start Thomas Cook volgende week dinsdag in ons land met een nieuw merk dat vooral gericht is op internet: thomascook.nl.
Tot voor kort was Thomas Cook in Nederland de overkoepelende bedrijfsnaam voor reisorganisaties als Neckermann, Vrij Uit en Belvilla. Nu staat het ook voor een eigen merk.Terwijl Neckermann en Vrij Uit nog wel met dikke vakantiebrochures komen, heeft Thomas Cook deze afgeschaft. Niet alleen om kosten te besparen, maar ook omdat de 'nieuwe' touroperator snel wil kunnen inspelen op veranderingen in de markt. ,,Je drukt niet iedere twee weken een nieuwe brochure'', aldus directievoorzitter Steven van der Heijden. ,,Op internet kun je direct een interessante aanbieding kwijt.'' Zo wordt in de dagb …
Dit is 27% van het artikel.

Wil je doorlezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?