Tekort aan vershouddozen irrireert klanten van Albert Heijn

Een klant bij de Albert Heijn in Breukelen komt een van de laatste vershouddoosjes halen,  waarvoor ze een spaarkaart heeft volgeplakt. Economie
Een klant bij de Albert Heijn in Breukelen komt een van de laatste vershouddoosjes halen, waarvoor ze een spaarkaart heeft volgeplakt. | beeld Raymond Rutting
Bekijk dit artikel in de Digitale Editie
Opnieuw ligt een spaaractie van Albert Heijn onder vuur, ditmaal met vershouddozen. De klachten stromen binnen, maar Albert Heijn is wel het gesprek van de dag.

Amsterdam

Na de te scherpe messen, de kristalglazen die niet van kristal bleken en de moestuintjes waarin soms niets groeide, wekt nu een gebrek aan vershouddozen de irritatie van klanten van Albert Heijn. Mikt de supermarktketen op gratis publiciteit, of betreft het een oprechte vergissing?

De actie met de vershouddozen liep vanaf augustus tot afgelopen zondag. Voor elke tien euro aan boodschappen kon de klant een zegel krijgen. Een volle kaart met tien zegels bood keuze uit verschillende formaten vershouddozen, tegen bijbetaling van 99 cent tot 1,99 euro. De dozen zijn bestemd voor het bew …
Dit is 9% van het artikel.

Meer lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Of lees via
Paywall
PDF Print Stuur door

Dagelijkse nieuwsbrief