Prijzenoorlog bij supers laait op

DEN HAAG - Na een korte pauze poken discounter Nettorama en Jumbo Supermarkten de prijzenoorlog weer op. De ketens voeren forse prijsverlagingen door voor honderden artikelen, variërend van bier tot shampoo.
Nettorama heeft zijn prijzen gisteren tot twintig procent verlaagd. De keten zegt daarmee Albert Heijn op afstand te willen houden. De Zaanse grootgrutter maakte de afgelopen maanden ook weer een serie artikelen goedkoper, waardoor ze op de discounter inliep. ,,Albert Heijn heeft zich behoorlijk geroerd'', aldus Nettorama-eigenaar Joop Bastmeijer. ,,Die is absoluut nog niet klaar met het herpositioneren. Wij volgen ze op de voet.'' Jumbo Supermarkten zet vanaf donderdag het mes in de prijzen, met verlagingen tot zestig procent voor twee maanden. De keten staat op het punt om twaalf aange …
Dit is 23% van het artikel.

Wil je verder lezen?

24 uur nd.nl voor maar € 2,-

Paywall
PDF Print Stuur door

Wil je elke dag onze nieuwsbrief met gratis artikel?